tyle="position:fixed;right:0px;bottom:0px;z-index:1000"> ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون


فروش سایت فایل


فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت: http://rayta.ir/

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



فروش فایل

وب سایت فروش فایل

فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت: http://rayta.ir/

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



سایت فروش فایل


فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت: http://rayta.ir/

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



اسکریپت فروش فایل


فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت: http://rayta.ir/

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



وب سایت فروش فایل

 فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت:  http://rayta.ir/ 

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



فروش سایت رایتا

 فروش سایت رایتا با اسکریپت، فایل ها، سرور مجازی و ...با در تماس باشید

سایت:  http://rayta.ir/ 

درآمد ماهانه حدودا نزدیک 2 میلیون تومان و بیشتر در صورت داشتن زمان مناسب = سیستم همکاری در فروش فایل
هاست مجازی ssd داره
سیستم کامل با Seo قدرتمند
درآمد دارد و فوقل العاده راه افتاده
درآمد حاصل از تبلیغات در صورت واگذاری – بنری- پاپ – لینک متنی
درآمد حاصل از تبلیغات خودی
علت فروش = وقت و انرژی کافی برای هدایت سایت ندارم و روی کارهای دیگه تمرکز کردم.
حدود 400 کاربر عضو شده
حدود 3700 فایل اضافه شده
سایت و وبلاگ های بازاریابی بیش 90
اتوریتی صفحه 42.5
اتوریتی سایت 31.58
moz رنک 3.66
اینکدس گوگل 170.000
ایندکس بینگ 4400
بک لینک الکسا970
الکسا ایران 2400
الکسا جهانی 99000
ایمیل = raytafile@gmail.com

جهت هماهنگی و گفتگو

برخی امکانات:
دارای سیستم مدیریتی حرفه ای و پیشتیبانی رایگان برای مدیر سایت
قالب حرفه ای و زیبا
کاملا فارسی و شمسی سازی شده
راست چین اصولی و صد درصد
قابلیت عضویت و ورود کاربران
واحد پولی ریال
قابلیت تایید محصولات توسط مدیر سایت
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت افزودن محصول به علاقه مندی ها
قابلیت دنبال کردن دیگر کاربران فروشگاه
دارای درگاه های بانکی ایرانی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت دسته بندی پیشرفته محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه در محصولات
قابلیت تعیین نرخ سود مشارکت
وجود سیستم کمیسیون محصولات
سیستم نقشه سایت
نمایش محصولات کاربران دنبال شده
قابلیت امتیاز دهی به محصولات
قابلیت شارژ حساب کاربری
قابلیت خرید با شارژ حساب کاربری
قابلیت درخواست تسویه حساب
ثبت در آمد هر کاربر در پروفایل خودش
قابلیت مشاهده آمار فروش هر کاربر
قابلیت ویرایش محصولات ارسال شده
وجود صفحه تماس با ما حرفه ای
و…
ایمیل = raytafile@gmail.com
جهت هماهنگی و گفتگو



دانلود پروژه هنر خیالواره

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

شرح دست یابی به پروژه علمی

 

مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم. و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد. در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است. مولانا در غزلیات شمس می سراید.

گویند اصل آدمی خاک است و خاکی می‎شود     کی خاک گردد آن کسی کوخاک آن درگاه‎شد

در این جا خاک نماد معنی و مفهوم ویژه ای است. جنبه معنوی دارد. در این بیت با اینکه کلمه خاک چندین بار به کار گرفته شده است ولی بر سامعه آدمی ثقیل نمی افتد و به تعبیری توی ذوق نمی زند. مولانا ترکیب هنرمندانه ای ساخته است؛ ترکیبی لطیف و زیبا.

نکته ای در معارف اسلامی ما وجود دارد که شایسته توجّه و تامل بسیار است.

در قرآن کریم، هنگام بحث از آفرینش آدمی، سخن از گل می رود که خمیرمایه آفرینش انسان است.

ولَقَد خلقنا الانسان من صَلْصالٍ[۱]

و به یقین ما آفریدیم انسان را از گل خشک.[۲]

وَ اِذا قَالَ رَبُّک لِلْمَلئکَةِ إنیَّ خالِقُ بَشَراً من صَلْصَالٍ …

و یاد کن آن گاه را که پروردگارت فرشتگان را گفت: بی گمان من آفریننده بشری هستم از گل خشک … و به خاطر همین ظاهر بی ارج آن بود که از شیطان از امتثال امر الهی مبنی بر سجده بر آدمی سرپیچید:

قالَ لَمْ اَکُنْ لاَسْجُدَ لِبَشَرٍ خَلْقَهُ مِنْ صَلْصَالٍ.


لینک دانلود:


دانلود پروژه هنر خیالواره


دانلود پروژه هنر خیالواره


دانلود مقاله سمبولیسم


فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تشويش پايان قرن

در حوالي 188 درنس جوان ادبي و هنري نوع يحالت روحي پيدا شد. كه زائيده بي آرامي در برابر زندگي و بيزاري از تمدني كهنه و فرسوده بود. اينان كه خود را زنداني دنياي جديد و تبعيدي در دنياي خصمانه و افسونگري مي دانستند قدم از چهارچوب خشك و بي روح شعر پارنانيس فراتر گذاشته و با حساسيت تازه اي هم بر ضد اشعار خشن پانابيني ههها و هم بر ضد قاطعيت فلسفه تحققي و ادبيات رئاليستي و ناكوراليستي عصيان كردند. از همه سو روح عصيان نمودار بود عصيان نسل جوان و يا قسمتي از اين نسل كه در اجتماع زندگي راحتي براي تخويش نمي يافت. اين جوانان از همه روش هاي سياسي و اجتماعي تو فكري و هنري كه ميراث گذشتگان بود منتفر بودند. نيروي نظامي، نظم اخلاقي هنر منظم و با قاعده رمان رئاليستي اينان به فلسفه تحققي همه اين ها در نظرشان باطل و بي اعتبار بود. كلمه Decadent (منحط) نخست به صورت انتقاد به تمام كساني كه از پل ورلن پيروي مي كردند اطلاق شد ولي با وجود اين نفس تازه اي به شعر فرانسه دميد و آن چيزي را كه سمبوليسم ناميد وارد شعر شد.

در شكل گيري جريان انحطاط و نيز مكتب سمبوليسم دو كتاب كه شاعران جوان را با پيشگاهان شعر نو آشنا ساخت داراي اهميت خاصي است نخست شاعران نفرين شده اثر ورلن ديگري رمان وارونه اثر ژوريس كارل هويسانس.

كلمه سمبول: اصل كلمه سمبول Symbole (نهاد) سوم بولون symbolon يوناني است به معني به هم چسباندن دو قطعه مجزا كه از قبل سومبالو (مي پي پيوندم) مشتق است و حاكي از چيزي است كه به دو قسمت شده باشد. اما با گذشت زمان برداشت از كلمه سمبول پيچيده تر شده است از تعاريفي كه قاموس فني و انتقادي فلسفه اثر آندره لالاند از سمبول به دست داده است اين تعريف قابل توجه است. هر نشانه محسوس كه (با رابطه‌اي طبيعي) چيزي غايب يا غير قابل مشاهده را متذكر شود.

تلقي سمبوليست ها از كلمه سمبول را نيز مي توان از اين تعريف ژول لومتر استنتاج كرد. تطبيقي است كه فقط جز دوم آن به ما داده شده است و گهگاهي از استعاره هاي پياپي

هگل بحث مهمي در مورد سمبوليسم دارد. سمبول بنا به طبيعتش اساساً مبهم و چند پهلو انسان و اولين برخورد با يك سمبول از خود مي پرسد كه آيا اين واقعاً سمبول است يا نه؟ بعد به فرض اينكه چنين باشد معاني مختلفي كه سمبول مي توائند داشته باشد آن معني كه حقيقت متعلق آن است كدام است. بنابراين اغلب رابطه بين نشانه و مدلول ممكن است بسيار دور باشد. سمبول دلالتي را ايجاد م يكند يا روشن مي سازد. فعاليت سمبوليست نيز دوگانه است. رمز گشايي و ايجاد سمبول برخلاف استعاره انسان را به شناسائي يك معني مخفي دعوت مي‌كند و آن معني مخفي مي تواند يك چيز از دست رفته و يا ممنوعه باشد. بدين سان مي توان نوعي توازن بين سيستم روايت به طور كلي و سيستم سمبوليك ديد. سمبول «پوست ساغري» در اثري به همين نام از بالزاك نمونه بسيار روشنگري از اين مسئله است. در برابر اين تصور مادي سمبول به منزله فعاليت موثر در خواننده و سنت اروپايي تصور ديگري را كه انتزاعي تر است قرار داده. گفته هاي پيچيده و ظاهراً متضاد فلسفه هاي احساساتي آلماني و توجه رومانتيك ها به اشعار قرن 16 مقدمه تفكري است درباره زبان و رابطه آن با خداوند.

تشبيه يوناني ها از سمبول بيشتر به معلوم تشبيه و استعاره است و حقيقت اين است كه چه در شرق و چه در غرب سمبول مقلمه اي كه ما امروزه به كار مي بريم از چهارچوبه انواع صدر بلاغي كه در علم بيان آمده است تجاوز كند زيرا در رابط دال و مدلول دورترين صورت دال رمز است آن نوعي از كنايه است كه آن ملازمه معني نخستين با معني ثانوي مخفي پوشيده شده است.


لینک دانلود:

دانلود مقاله سمبولیسم





تحقیق پارچه قلمکار با عکس

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

 هنر ایران درختی کهن است که ریشه در ژرفای خاک کویر و شاخه تا بلندی البرز و سایه بر سر مردمی دارد که پیوند خود با او نه بریده و نه کاسته اند . مردمی که با هنر به دنیا آمده و در کنار آن زندگی   می کنند .

چاپ پارچه تجسمی زنده از فرهنگ و هنر این سرزمین دارد .در ادوار مختلف تاریخ و نشانه های فرهنگ عمیق و پر قدرتی است که نه تنها در مقابل هجوم اقوام مختلف مقاومت کرده ، بلکه توانسته فرهنگهای تحمیلی بیگانه را در خود حل نموده و به آن سیمایی ایرانی ببخشد .براستی مردم ایران دربارة هنر چه میدانند جز اینکه به حضور دائم آن در کنار خود عادت کرده اند و چگونه میتوان برای مردم در مورد مسئله ای که که به آن آشنا هستند صحبت کرد .برای تحقیقاتی که به ما داده شده بود به مراکز گوناگونی رفتیم تا بتوانیم قسمتی از هنری که شاید که فقط با اسم آن آشنا هستیم شناختی کامل ، که نه شناختی سطحی داشته باشیم زیرا صنایع دستی این مرز و بوم دارای تنوع و ظرافتهای بسیار است که ما در پیچ و خم ظرافتهای آن به دنبال یافتن ناشناخته های این هنر زیبا میباشیم تا گوشه ای از تمدن ایران باستان را تداعی کنیم .امید است با این کار یا بنیانگذاران این هنر را زنده نگهداریم و برای ماندگاری این صنایع در فرهنگ ایران تلاش کنیم .

 


لینک دانلود:


تحقیق پارچه قلمکار با عکس





تحقیق اصول و فن نویسندگی


فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

نويسندگي
براي نويسندگي بايد در انسان سه شرط فراهم شود: 1- اينكه تصميم قاطع و جدي بگيرد و بپذيرد كه نويسندگي هم فني است مانند فنون ديگر كه قابل يادگيري مي باشد. 2- اعتماد به نفس لازم را فراهم كردن به منظور يادگيري مهارت نويسندگي. 3- اوقات خاصي را براي مطالعه ونوشتن اختصاصي دادن. پر واضح است كه در اين صورت انسان مقدمات كار نويسندگي را براي خود فراهم كرده است.

ارتباط خواندن ونوشتن
طبيعي است كه اگر انسان سخني براي گفتن نداشته باشد، نمي تواند چيزي بگويد كه مخاطب از آن بهره مند گردد، و برعكس، انسان اگرذهني پربار و انباشته از نكات علمي، اخلاقي، انساني، تاريخي و… داشته باشد، خود به خود زمينه بروز و گفتار آن فراهم مي آيد و انسان در اين مرحله است كه ضرورت گفتن ونوشتن را تشخيص مي دهد. بايد اعتراف كنيم كه در خواندن يك متن يا نوشته حداقل دو مرحله براي نويسندگي پيموده ايم: مرحله نخست اينكه نكات علمي موجود در آن نوشته را مي آموزيم مرحله دوم اينكه مي آموزيم كه چگونه نويسنده متن مذكور توانسته است براي بيان مقصود و منظور خود، واژگان را برگزيند و معاني و مفهوم ايجاد شده درذهن خودش را در قالب كلمات و جمله‌هايمناسب بريزد و به شنوده منتقل نمايد. به همين دليل است كه بايد گفت يك نويسندة خوب، يك خواننده خوب است و كسي كه بتواند يك نشوته اي را خوب بخواند و با تمام زواياي مطرح شده در آن ارتباط برقرار كند و همراه شود، توانسته است مهارت نويسندگي را بياموزد و با تمرين وممارست وكسب تجربه در نوشتن، نويسنده ماهري بشود.

لینک دانلود:

تحقیق اصول و فن نویسندگی





تحقیق موسيقي كلاسيك

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

مقاله حاضر در ۸ فصل  گردآوری شده است. موسیقی کلاسیک ،عناصر و اجزای موسیقی، صدای سازها، ارکستر ، پیوند سازها، موسیقی دانان، فرم ها و اصطلاحات، موسیقی باخ ،هندل، ویوالدی و پرسل ،اسکارلاتی و تلمان  را معرفی می کند.یاد گرفتن مطالب ضروری در مورد موسیقی کلاسیک آن قدر وقت و استعداد و زحمت لازم ندارد که مثلاً برای نواختن ساز لازم است. هدف ما نیز در کتاب حاضر این نیست که از شما متخصص موسیقی بسازیم، بلکه قصد ما این است که کمک کنیم تا شما شنوندة بهتری شوید و لذت بیشتری ببرید. در ابتدا خوب است نگاهی بیندازیم به بعضی عناصر اساسی در موسیقی کلاسیک.ریتم همان نبض یا ضربان قلب در موسیقی است و آن را پیش می راند. هر فعالیتی که در نظر بگیرید، از نفس کشیدن گرفته تا راه رفتن، دارای ریتم است و در موسیقی نیز ضربان و تپش معمولاً ویژگی و نوع موسیقی را معلوم می کند. مثلاً آوازهای گرگوریوسی جریانی آرام دارند، کنسرتوهای سبک باروک دارای فراز و فرودهای دقیق و منظم هستند، و بعضی موسیقی‌ها نیز ضرب متوقف دارند.ملودی توالی نت هایی است با زیر و بم های مختلف که به هم چسبیده اند تا چیز رضایت بخشی بسازند. وقتی از سالن سینما بیرون می آیید و موسیقی فیلم را با سوت می زنید، دارید یک ملودی را با سوت می زنید. وقتی آوازی از شوبرت تارهای قلب تان را می لرزاند، یا بی اختیار تم‌ِ اصلی کنسرتوی شمارة دوی راخمانینوف را زمزمه می کنید، معنی اش این است که این آهنگ سازان توانسته اند ملودی هایی بسازند که در یادها می مانند.هارمونی عبارت است از صدا دادن همزمان دو یا چند نت. هارمونی سبب غنای صدای ملودی می شود، بر الگوهای متغیر ریتمیک تأکید می کند، و به موسیقی کلاسیک غنا و رزونانس مخصوص آن را می بخشد. ارون کاپلند گفته است: «هارمونی یکی از اصلی ترین دریافت های ذهن بشر است.»رنگ، طنین یا لحن هر خواننده یا ساز سبب عمق و تنوع موسیقی می شود. مانند تفاوت یک فیلم سیاه و سفید با یک کارتون تکنی کالر است. مانند سُسی است که سرآشپز به غذا اضافه می کند، خطوط سیالی است که استاد معماری به آسمان خراش وارد می کند. مجموعة حلقة ریشارد واگنر را بدون سازهای برنجی تصور کنید، یا تصور کنید که «فور اِلیزه»ی بتهوون را به جای پیانو با ترومپت بنوازند، آن وقت متوجه می شوید که رنگ چه تأثیری بر دریافت ما دارد. صدای تلفیقی سازهای مختلف ارکستر را «رنگ ارکستری» می نامند. گاهی سازهای بادی چوبی غلبه دارند، گاهی سازهای زهی، آهنگ ساز است که این رنگ های مجزا را مخلوط و سازگار می کند تا صدای مورد نظرش ایجاد شود.ترکیب همة این اجزا و عناصر، اساس موسیقی کلاسیک است. آهنگ ساز باید این ترکیب‌ها را انجام دهد، خواننده یا نوازنده باید آن ها را اجرا کند، و در هر مقوله و دسته ای واریاسیون‌های بی پایانی وجود دارد که منتظرند تا شنوندة حریضی آن ها را ببلعد. ما کارمان خیلی ساده تر است، صرفاً میوة تلاش آن ها را می چینیم.

واژه های کلیدی: ریتم، هامونی، ملودی، تونالیته، ویولن، ارکستر، باروک

 

8 فصل تشکیل شده که در زیر عناوین فصل مختلف آن را مشاهده می کنید :

  • فصل اول را می توان مقدمه نامید تا با موسیقی کلاسیک آشنایی پیدا کنید.
  • فصل دوم به عناصر و اجزای موسیقی کلاسیک پرداخته است.
  • در سومین فصل از این مقاله صدای ساز های مختلف را شرح داده است.
  • چهارمین فصل نیز نقش ارکستر را بیان کرده است.
  • پیوند ساز ها عنوان فصل پنجم به کار رفته شده در این مقاله است.
  • همچنین در ششمین فصل می توانید مطالبی در مورد موسیقی دانان بخوانید.
  • فصل هفتم فرم ها و اصطلاحات مربوطه ذکر شده است.
  • و در آخرین فصل شما می توانید چند خطی را در مورد باروک مطالعه کنید.

لینک دانلود:


تحقیق موسيقي كلاسيك





تحقیق موسيقي كلاسيك

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

مقاله حاضر در ۸ فصل  گردآوری شده است. موسیقی کلاسیک ،عناصر و اجزای موسیقی، صدای سازها، ارکستر ، پیوند سازها، موسیقی دانان، فرم ها و اصطلاحات، موسیقی باخ ،هندل، ویوالدی و پرسل ،اسکارلاتی و تلمان  را معرفی می کند.یاد گرفتن مطالب ضروری در مورد موسیقی کلاسیک آن قدر وقت و استعداد و زحمت لازم ندارد که مثلاً برای نواختن ساز لازم است. هدف ما نیز در کتاب حاضر این نیست که از شما متخصص موسیقی بسازیم، بلکه قصد ما این است که کمک کنیم تا شما شنوندة بهتری شوید و لذت بیشتری ببرید. در ابتدا خوب است نگاهی بیندازیم به بعضی عناصر اساسی در موسیقی کلاسیک.ریتم همان نبض یا ضربان قلب در موسیقی است و آن را پیش می راند. هر فعالیتی که در نظر بگیرید، از نفس کشیدن گرفته تا راه رفتن، دارای ریتم است و در موسیقی نیز ضربان و تپش معمولاً ویژگی و نوع موسیقی را معلوم می کند. مثلاً آوازهای گرگوریوسی جریانی آرام دارند، کنسرتوهای سبک باروک دارای فراز و فرودهای دقیق و منظم هستند، و بعضی موسیقی‌ها نیز ضرب متوقف دارند.ملودی توالی نت هایی است با زیر و بم های مختلف که به هم چسبیده اند تا چیز رضایت بخشی بسازند. وقتی از سالن سینما بیرون می آیید و موسیقی فیلم را با سوت می زنید، دارید یک ملودی را با سوت می زنید. وقتی آوازی از شوبرت تارهای قلب تان را می لرزاند، یا بی اختیار تم‌ِ اصلی کنسرتوی شمارة دوی راخمانینوف را زمزمه می کنید، معنی اش این است که این آهنگ سازان توانسته اند ملودی هایی بسازند که در یادها می مانند.هارمونی عبارت است از صدا دادن همزمان دو یا چند نت. هارمونی سبب غنای صدای ملودی می شود، بر الگوهای متغیر ریتمیک تأکید می کند، و به موسیقی کلاسیک غنا و رزونانس مخصوص آن را می بخشد. ارون کاپلند گفته است: «هارمونی یکی از اصلی ترین دریافت های ذهن بشر است.»رنگ، طنین یا لحن هر خواننده یا ساز سبب عمق و تنوع موسیقی می شود. مانند تفاوت یک فیلم سیاه و سفید با یک کارتون تکنی کالر است. مانند سُسی است که سرآشپز به غذا اضافه می کند، خطوط سیالی است که استاد معماری به آسمان خراش وارد می کند. مجموعة حلقة ریشارد واگنر را بدون سازهای برنجی تصور کنید، یا تصور کنید که «فور اِلیزه»ی بتهوون را به جای پیانو با ترومپت بنوازند، آن وقت متوجه می شوید که رنگ چه تأثیری بر دریافت ما دارد. صدای تلفیقی سازهای مختلف ارکستر را «رنگ ارکستری» می نامند. گاهی سازهای بادی چوبی غلبه دارند، گاهی سازهای زهی، آهنگ ساز است که این رنگ های مجزا را مخلوط و سازگار می کند تا صدای مورد نظرش ایجاد شود.ترکیب همة این اجزا و عناصر، اساس موسیقی کلاسیک است. آهنگ ساز باید این ترکیب‌ها را انجام دهد، خواننده یا نوازنده باید آن ها را اجرا کند، و در هر مقوله و دسته ای واریاسیون‌های بی پایانی وجود دارد که منتظرند تا شنوندة حریضی آن ها را ببلعد. ما کارمان خیلی ساده تر است، صرفاً میوة تلاش آن ها را می چینیم.

واژه های کلیدی: ریتم، هامونی، ملودی، تونالیته، ویولن، ارکستر، باروک

لینک دانلود:


تحقیق موسيقي كلاسيك




تحقیق قاليهاي كتيبه دار موزه فرش ايران

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

آثار هنری دستی مردم در سراسر جهان که قالی چکیده عصاره آنها است ، نشان می‌دهد که همواره طبیعت الهام بخش هنرمندان در خلق اثار هنریشان بوده است کلک نقش آفرین هنرمندان طراح با بهره‌گیری از خیال ممدوح و خیال محمود به عوالم قدسی و آسمانی ، خالق آثاری بی‌بدیل و بی‌همانند که در عرصه هنرها سری از سایر بلندتر دارد وبرتارک هنر شرق می‌درخشد و همچنین با بهره‌گیری از طبیعت در طول تاریخ دیرپای قالی ایران تنوعی بی‌حد و مرز به طرح و نقش این دستباف هدیه کرده است .

 هنر خوشنویسی در قالی ، بازتاب ادبیات پارسی را منعکس می‌سازد .

 کلمات کلیدی :

۱-   قالی

۲-   کتیبه

۳-   خط

۴-   قالی موزه‌ای

مقدمه

قالی ایران با طرح‌های گوناگون دارای مضامین و پیام‌های مختلفی است و نماد هنر اصیل و فرهنگ و ادبیات غنی ایران زمین است . ایجاد نقش و نگار بر ابزار کار ، یا بر دیوار محل زندگی از دوره‌ی هخامنشیان و سلسله‌های بعد از آن در ایران متداول بوده است . البته در دوره‌ی اسلامی به سبب تغییر دین در ایران در هنر نیز تغییراتی پدیدار شد .

 سبب گسترش خط را بر اشیاء و آثار می‌توان به دو علت اساسی دانست ؛ اول اینکه چون در مذاهب ، توسل به ادعیه و اوراد و اعتقاد به رسیدن به خیر و برکت و سعادت به وسیله‌ی دعا مبنای محکم داشت ، بعدها در مذهب جدید نیز مردم با ایمان تقریباً بر بیشتر ابزارها و لوام زندگی خود نام مقدسان و بزرگان دین رانقش می‌کردند و از آنها برای تبرک و سعادت یاری می‌جستند .

 دوم چنانکه می‌دانیم ایرانیان به تزئین اشیاء و ابزارهای خود علاقه‌ی بسیار داشتند و چون نمی‌توانستند نقش صورت به کار ببرند به خط متوسل شدند و برای تزئین آثار خود از خط استفاده کردند و ادعیه و احادیث ، پندو اندرز ، اشعار را با خط خوش بر بستر آثار و لوازم زندگی خود نقش کردند . از همین جاست که مشاهده می شوند هنرمندان بیشتر به زیبایی خط توجه داشته‌اند و زوایا و اشکالی در نگارش آن ایجاد کرده‌اند .

 باید گفت که خط در ایران در دوره‌ی اسلامی ،یکی از عناصر هنرهای تزئینی شده است .

 در آغاز با پرسش‌های گوناگونی روبرو می‌شویم :

– قالیهای کتیبه‌دار چه گروه از فرشها می‌باشند؟

– چرا از خط و نوشته در قالی استفاده می‌کرده‌اند ؟

– آیا فرم کتیبه‌ها در قالیهای مناطق مختلف متفاوت می باشد ؟

– به عنوان نمونه در شهر کرمان بیشتر چه فرمی برای کتیبه استفاده نموده‌اند ؟ و دیگر مناطق چطور ؟

– از چه نوع خطی در داخل قاب کتیبه استفاده نموده‌اند ؟

– کتیبه‌ها در کدام قسمت قالی کار شده‌اند؟

با طرح این سوالات و پاسخ گویی به آنها در قسمت نتیجه ، قصد داریم به اهداف زیر نائل آییم:

 گردآوری منبع مناسبی برای علاقمندان و پژوهشگران رشته‌ی فرش و ادامه دادن مسیر هنرمندان این رشته می باشد .

 با گردآوری این مجموعه ، نقشه قالی کتیبه‌داری را به نحوی جدید ، برای ارائه پایان نامه ، طراحی می‌کنم .

 


لینک دانلود:


تحقیق قاليهاي كتيبه دار موزه فرش ايران





مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اکسپرسیونیسم(Expressionism)

اکسپرسیونیسم یا هیجان‌نمایی (Expressionism) نام یک مکتب هنری است. اکسپرسیونیسم شیوه‌ای نوین از بیان تجسمی است که در آن هنرمند برای القای هیجانات شدید خود از رنگ‌های تند و اشکال کَجوَش (معوج) و خطوط زمخت بهره می‌گیرد. دوره شکل گیری این مکتب از حدود سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۵ میلادی بود ولی در کل این شیوه از گذشته‌های دور باهنرهای تجسمی همراه بوده و در دوره‌های گوناگون به گونه‌هایی نمود یافته‌است. برای نمونه مکتب تبریز در نگارگری ایرانی و مکتب سونگ در هنر چین را اکسپرسیونیست هنر ایران و چین می‌نامند.

پیشینه

عنوان «اکسپرسیونیسم» در سال ۱۹۱۱ برای متمایز ساختن گروه بزرگی از نقاشان به کار رفت که در دههٔ اول سدهٔ بیستم بنای کار خود را بر باز نمایی حالات تند عاطفی، و عصیان گری علیه نظامات ستم گرانه و ریاکارانهٔ حکومت‌ها، و مقررات غیر انسانی کارخانه‌ها، و عفونت زدگی شهرها و اجتماعات نهاده بودند. این هنرمندان برای رسیدن به اهداف خود رنگ‌های تند و تشویش انگیز، و ضربات مکرر و هیجان زدهٔ قلم مو، و شکل‌های اعوجاج یافته و خارج از چارچوب را با ژرفا نمایی به دور از قرار و سامان ایجاد می‌کردند و هرآنچه آرامش بخش و چشم نواز و متعادل بود از صحنهٔ کار خود بیرون می‌گذاشتند. بدین ترتیب بین سالهای ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۳ مکتب اکسپرسیونیسم با درکی خاص از هنر خاص ونسان ونگوگ و به پیشتازی نقاشانی چون کوکوشکا، امیل نولده و کرشنر در شهر درسدن و با عنوان «گروه پل» به وجود آمد.

هنرمندان جیمز انسور در ۱۸۶۰در بلژیک به دنیا آمد و در ۱۹۴۹ در همان شهر درگذشت.

ادوارد مونک نروژی که پردهٔ معروفش جیغ در سال به تنهایی مفهوم کامل شیوهٔ اکسپرسیونیسم را در نظر بیننده روشن می‌سازد.

امیل نولده در ۱۸۶۷در شلزویگ،ناحیه‌ای در شمال غربی آلمان متولد شد و در۱۹۵۶ در سیبول درگذشت.

وی با تجسم بخشیدن به پندارهای دینی و صور کابوسی ذهن آشفته‌اش یکی از نقطه‌های اوج این شیوه را در وجود می‌آورد.ژرژ روئو در ۱۸۷۱ در پاریس متولد شد و ۱۹۵۸ در همان شهر از دنیا رفت.

وی در بیشتر آثارش الهامات دینی و تلخ کامی‌های خود را با شکلهای زمخت و چهره‌های سرد و عبوس (که از جهاتی یادآور تصویر سازی قرون وسطایی و تنگ افتاده در فضایی فشرده‌اند)مجسم می‌سازد. او همچنین در آثارش رنگهای تند و تیره و خطوط سیاه بسیار کلفت(همانند بند کشی سربی در شیشه‌های منقوش کلیساهای گوتیک) به کار می‌برد.کته اشمیت کلویتز متولد کالینینگراد (Kaliningrad) در ۱۸۶۷ و در درسند (Dresden) در سال ۱۹۴۵ درگذشت.

اکسپرسیونیسم در فرانسه

در فرانسه می‌توان دو مکتب اکپرسیونیسم و فوویسم را از برخی جهات فنی و صوری چون،رنگ‌های به نهایت تند، شکلهای ساده شده،جزییات از قلم افتاده،با هم قرین و مشابه دانست. ولی فوویست‌ها از رنگهای تند و خطوط ضخیم برای ایجاد نمای دیداری استفاده می‌کردند حال آنکه اکپرسیونیست‌ها از این خصوصیات برای بیان حالات درونی سود می‌جستند.


لینک دانلود:


مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی





تحقیق اصول و مباني پست مدرنيسم

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می طلبد که در عرصه و شرایط تازه از دیدگاهی نو به قرائت گفتمان های نظری و تاب و تنش های فرهنگی بپردازد و همراه با شناخت و تحلیل و راه و رسم دیگران،‌راه حلی کارآ برای مسایل اجتماعی و فرهنگی خود بیابد. امروز،‌خواه وناخواه جهان به دورانی تازه گام نهاده و پدیده یی که چه نادرست پست مدرنیسم نام گرفته با سایه روشن های پیدا و پنهان در تمام بحث های روشنفکری و هنری جهان رخنه کرده است. بیست سالی هست که اصطلاحی پست مدرنیسم با تاثیر گذاری بر ذهنیت و فرهنگ و هنر انسان ها تمامی جهان را به انحای گوناگون زیر سیطره خود گرفته است شبح پست مدرنیسم بر آن چه انسان امروز می اندیشید آن چه تولید می کند، آن چه می داند،‌آن چه نمی داند و آنچه در گل طبیعت و هستی او نامیده می شود سایه انداخته است. پست مدرنیسم نه تنها مشکل امروزین هستی انسان را معین می کند بلکه خیال شکل دادن تمامی آینده او را نیز در سر می پروراند. اگر اندیشمندان و روشنفکران گذشته از دگرگونی های مشخص و تعریف پذیر نگران بودند؛ هنرمند و روشنفکر امروز با پدیده یی روبرو است که تعریف بردار نیست. مطالعه پیشینه و تبار این پدیده نمی توانست بدون آشنایی با اندیشه و نظریات اندیشمندان شکل مطلوب خود را پیدا کند نگرش تحقیر آمیز و اهانت بار پست مدرنیسم به «دیگران» که می باید در پیوند با نگرش های مدرنیسمی و تاریخ استعمار بررسی شده و نیز تاثیرگذاری فیمینیسم،‌از او مانیستی لیبرال گرفته تا پست استراکچرالیستی رادیکال،‌ بر روند فرهنگ و هنر دو دهه پایانی قرن بیستم هم موردی نبود. که بتوان نادیده گرفت و از آن گذشت. به دلایلی که ذکر شد،‌نیاز به آشنایی با پست مدرنیسم به آشکارترین نحو ممکن چهره ی خود را می نمایاند و اوضاع ایجاب می کرد که این آشنایی به صریح ترین و ساده ترین راه و زبان ممکن صورت پذیرد.


لینک دانلود:


تحقیق اصول و مباني پست مدرنيسم


تحقیق اصول و مباني پست مدرنيسم


تحقیق هنر پاپ

 فایل  :

چکیده :

در این پژوهش به بررسی شکل­ گیری هنر پاپ پرداخته شد. از این­ رو در فصل مفاهیم، اصطلاحات و کاربردها، معنای لغوی و اصلاح این واژه مورد مطالعه قرار گرفت. سپس پست مدرن به عنوان بسترگاه شکل­ گیری این سبک و ارتباط­ اش با آن مورد بررسی قرار گرفت. نقش ابزار، مواد و تکنیک­ های مختلف و همچنین ترکیب­ بندی و نقش تکرار در این سبک به صورت مفصل شرح گردید. در فصل دوم این پژوهش به بررسی هنر پاپ آمریکا به عنوان پیشتاز این سبک پرداخته شد. همچنین در فصل سوم، هنر پاپ انگلیس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کشورها در شکل­ گیری و رشد هنر پاپ مورد بررسی قرار گرفت. فصل چهارم این پژوهش مربوط به هنر پاپ آرت در ایران است. در این فصل به معرفی هنرمندانی که در ورود این سبک به ایران تاثیر داشته­اند و یا از روش پاپ آرت در آفرینش اثر هنری­شان استفاده می­کنند، معرفی شدند. در فصل پایانی و اصلی این پژوهش به مقایسه­ ی هنر پاپ در ایران و سایر کشورها به خصوص آمریکا و انگلیس پرداخته شد.

فهرست مطالب :

 

پیشگفتار

چکیده

مقدمه 

فصل اول : تعاریف، مفاهیم و کاربردهای پاپ آرت

واژه­ شناسی پاپ آرت

اصطلاح پاپ آرت

هنر پست مدرن و پاپ آرت

نقش ابزار و مواد و سایر هنرها در پاپ آرت

ترکیب بندی و نقش تکرار در پاپ آرت

فصل دوم : پاپ آرت در انگلیس

فصل سوم : پاپ آرت در آمریکا

فصل چهارم : پاپ آرت در ایران

فصل پنجم : مقایسه پاپ آرت ایران و سایر کشورها

نتیجه­ گیری

منابع


لینک دانلود:


تحقیق هنر پاپ





تحقیق در مورد سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

محصولي که در اين طرح جهت بررسي هاي فني و اقتصادي مورد مطالعه قرار مي گيرد سيستم دزدگير خودرو نام دارد که در خودروهاي سواري به منظور افزايش ضريب حفاظتي در مقابل سرقت از آن استفاده به عمل مي آيد. نحوة توليد محصول درداخل واحد، با توجه به ماهيت اجزاء تشکيل دهندة آن که غالباً در برگيرندة قطعات الکترونيکي مي باشد، بر مبناي طراحي – مونتاژ برنامه ريزي خواهد شد. همچنين تجهيزات توليدي در برگيرندة امکانات ساده مونتاژ و کنترل کيفيت توام با آن خواهد بود.  حجم توليد ساليانه محصول با توجه به بررسي بازار تقاضاي آن جهت تأمين از نياز داخلي، به ميزان 50000 دستگاه در نظر گرفته شده و مواد اوليه مصرفي اصلي که شامل اجزاء الکترونيکي و برقي مي باشد، در عين حال خارجي بودن، از بازار قطعات در داخل قابل تهيه خواهد بود و نيز قطعات تزئيني مانند قاب برد اصلي و … براساس سفارش، از توليد کنندگان داخلي قابل تأمين مي باشد…


لینک دانلود:

تحقیق در مورد سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو





تحقیق استخراج معدن و حفر چال

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

استخراج معدن و حفر چال

فهرست مطالب
حفر چال. ۴
تعریف چال. ۵
۱-ایجاد فضای خالی در سنگ… ۵
۲-استخراج مواد معدنی. ۶
۳-حفر چال بمنظورهای متفاوت و متنوع دیگر از قبیل: ۶
مشخصات چال. ۶
چال های شیبدار. ۹
چال های قائم ۱۲
خواص سنگها از نظر حفر چال. ۱۴
چال زنی ضربه ای.. ۱۷
مکانیسم ضربه زدن در دستگاههای ضربه ای: ۱۸
مکانیسم چرخش مته. ۲۱
الف- چرخش در اثر حرکت پیستون: ۲۲
ب- چرخش با موتور جداگانه (مستقل): ۲۲
پرفوراتور (چکش): ۲۳
مته چال زنی ضربه ای: ۲۵
ب-مته های چند تکه: ۲۷
محاسبه تعداد مته و سرمته مورد نیاز در چال زنی ضربه ای.. ۳۰
عوامل مؤثر در راندمان چال زنی ضربه ای.. ۳۲
انرژی ضربه ای پیستون پرفوراتور و تعداد ضربات سرمته در دقیقه: ۳۶
زاویه چرخش و تعداد دورهای سرمته در دقیقه: ۴۱
فشار هوای فشرده: ۴۳
خروج ریزه های حفاری از ته چال: ۴۵
اتلاف انرژی در چال زنی ضربه ای.. ۴۶
۱-اتلاف انرژی از کمپرسور تا پرفوراتور: ۴۷
۲-اتلاف انرژی از ته مته به سرمته: ۴۷
تأثیر تکتونیک بر راندمان چال زنی. ۵۱
تأثیر قطر چال در راندمان چال زنی. ۵۲
چال‌زنی ضربه ای بروش D.T.H. 53
سرمته های D.T.H.. 55
چال زنی دورانی. ۵۶
عوامل مؤثر در سرعت چال زنی دورانی.. ۵۷
عمر سرمته: ۶۲
محاسبه سرعت چال زنی دورانی. ۶۴
تامین نیروی فشاری پشت مته در چال زنی. ۶۵
پایه های انفرادی.. ۶۵
بازوی حفاری.. ۶۹
آبکشی از چال. ۷۰
مقایسه روش های مختلف چال زنی. ۷۳
۵-۶ آرایش چال های انفجاری.. ۷۳
۵-۷ نحوه انتخاب ماشین حفاری.. ۷۵
۵-۸ محاسبه بازدهی ظاهری ماشین حفاری.. ۷۶
۵-۹-محاسبه بازدهی واقعی ماشین حفاری.. ۷۶
Whps –ساعت کار مفید در یک شیفت.. ۷۷
۵-۱۱-محاسبه حداقل تعداد ماشین حفاری مورد نیاز در معدن. ۷۷
۵-۱۲ –محاسبه هزینه حفاری.. ۸۱
۶-۱۴ –آرایش چال های انفجاری در معادن روباز. ۸۲
آرایش v گونه. ۸۶
آرایش انفجاری اچیلون با چاشنی های تاخیری.. ۹۲
آرایش انفجاری کانالی با چاشنی های تاخیری.. ۹۳


لینک دانلود:


تحقیق استخراج معدن و حفر چال




دانلود مقاله پژوهشی بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود مقاله پژوهشی بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين

چکیده و مقدمه: بدون شك در حركت به سمت جهاني شدن، كيفيت يك عامل تاثيرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگاني، يكپارچگي اقتصاد جهاني و رشد و اشباع بازار، كيفيت نقش اصلي را ايفا كرده و يكي از مهمترين عامل هاي رقابت سازمان و موفقيت در بازارهاي ملي، منطقه اي و جهاني به شمار مي آيد. فرايند جهاني شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ايجاد الگوهاي جديد مديريت كيفيت شده است. مديريت كيفيت فراگير يك فلسفه، نظريه و روش شناسي نو در مديريت كيفيت و نظامهاي نشأت گرفته از آن است. در حقيقت، تحقق و به كارگيريTQM يكي از ثمرات و دستاوردهاي ناشي از گسترش و بين المللي سازي مديريت كيفيت طي سالهاي گذشته به حساب مي آيد. مقولهTQM به رغم عموميت داشتن در كليه زمينه ها، تاكنون فقط در كارخانه ها و برخي از مشاغل خدماتي رواج دارد. هرچند، اطلاعات زيادي در مورد اجـــرايTQM در بعضي از زمينه ها از قبيل آموزش، تحقيقات، مشاوره و… در دسترس نيست، ليكن باتوجه به جامعيت مفاهيم و اهداف نهايي TQM در لزوم دستيابي به كيفيت برتر مي توان با بهره گيري از الگوهاي كيفي به كار گرفته شده در ساير زمينه ها و تلفيق آن با شاخص هاي تاثيرگذار در بهبود فرايند آموزش به نتايج قابل قبولي در اين زمينه دست يافت.مديريت كيفيت فراگير روشي براي اداره يك سازمان است كه اساس آن بر كيفيت و مشاركت همه اعضاي سازمان استوار است و هدف آن نيل به موفقيت درازمدت از طريق جلب رضايت مشتري و تامين منافع همه افراد ذي نفع است. نظامهاي آموزشي به عنوان بارزترين نمود سرمايه گذاري نيروي انساني در زمينه شكوفايي در جامعه نقش اصلي را برعهده دارد. امروز، اين نظامها سهم قابل توجهي از بودجه هر كشور را به خود اختصاص داده و باتوجه به اهميت و نقش آن در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي جامعه ضروري است در جهت بهبود كيفيت نظامهاي آموزشي اقدامات اساسي صورت بگيرد و از هدررفتن سرمايه هاي انساني و مادي جلوگيري شود. مديريت در اين نظامها از اهميت ويژه اي برخوردار است. بنابه گفته فيليپ كومبز اگر قرار است تحولي در آموزش صورت گيرد بايستي از مديريت آن شروع شود. آموزش در يك ساختار نظام مدار مي تواند نقش كليدي در انتقال دانش داشته باشد. آموزش زماني مي تواند براساس نياز ملي و در جهت گسترش فرهنگ و دانش مديريت نوين استوار باشد كه نظام مديريتي با رويكرد مشتري محور و كيفيت گرا ايجاد شده باشد. ساختار و نظام مديريت آموزشي از اين لحاظ مورد توجه نظام مديريت كيفيت واقع مي گردد. موسسات آموزشي به عنوان پلي ميان توليدكنندگان دانش و دانش پژوهان جهت پاسخگويي به تغييرات اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي خود نيازمند تحول جدي هستند. مديريت كيفيت فراگير روشي است كه مي تواند اين تحول را در آموزش ايجاد كند. همان طور كه ساليس نيز معتقد است، مديريت كيفيت فراگير« فلسفه اي از بهبود مستمر است كه قادر است مجموعه اي از ابزارهاي عملي و فنون براي برآوردن نيازها، خواستها و انتظارات فعلي و آينده هر موسسه آموزشي را فراهم سازد. باتوجه به اينكه سازمانها و واحدهاي آموزشي، عوامل اصلي و تعيين كننده آماده سازي و تامين نيروي انساني ديگر نهادهاي توليدي و خدماتي در جامعه هستند، ضرورت مطالعه و پياده كردن اصول »مديريت كيفيت فراگير در آموزش بيش از پيش احســـــاس مي شود. بنابراين، بايد به دنبال يك استاندارد ملي براي »مديريت كيفيت فراگير در آموزش .بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش و نيز تاثيرگذاري آموزش برارتقاي كيفيت كار، عملكرد و محصول در سازمانها از اهداف مهم اين گزارش ويژه مي باشد كه در ادامه براهداف مذكور تاكيد شده است.


لینک دانلود:


دانلود مقاله پژوهشی بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين





مقاله ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و کسب وکار‏

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

در زمان کنونی سازمان ها به صورت فزاینده ای با محیط پویا و در حال تغییر روبه رو هستند و مجبور شدند که خود را با این عوامل ‏محیطی وفق دهند. تکنولوژی موجب تغییر کارها و سازمان ها شده است. برای مثال به جای سرپرستی مستقیم ، کارها به وسیله کامپیوتر ‏کنترل می شود که در نتیجه باعث گردیده تا حوزه کنترل مدیران گسترش یابد و سازمان ها در سطح افقی گسترده تر شوند. تکنولوژی ‏پیشرفته اطلاعاتی باعث شده است که سازمان ها به گونه ای در حال آماده باش باشند. بطور کلی تغییرات سازمانی در دو دسته صورت می ‏گیرد:‏

• تغییرات برنامه ریزی شده‏

• تغییرات برنامه ریزی نشده‏

بسیاری از سازمان ها پدیده تغییر را یک رویداد تصادفی می دانند ولی تغییر فرایندی است که آگاهانه و از قبل برنامه ریزی شده می باشد. ‏بنابراین هدف این مقاله ارائه راهکارهایی جهت انجام تغییرات برنامه ریزی شده با در نظر گرفتن تکنولوژی اطلاعات می باشد. اصولا این ‏نوع تغییرات در پی تامین دو هدف هستند: نخست می خواهند توانایی سازمان را بالا ببرند تا خود را با تغییرات محیط وفق دهند. دوم در پی ‏تغییر دادن رفتار کارکنان هستند(رابین،۱۳۸۱)‏

تعاریف تحول در سازمان

تحول سازمان ، فعالیت یا تلاشی است برنامه ریزی شده در سراسر سازمان که به وسیله مدیریت عالی سازمان اداره شده و اثر بخشی و ‏سلامتی سازمان را از طریق برنامه های تغییر برنامه ریزی شده در فرایندهای سازمان،با استفاده از علوم رفتاری افزایش می دهد.(بک هارد ‏‏۱۹۶۹).‏
تحول سازمان: مجموعه ای از نظریه ها و ارزش ها ، استراتژی ها و فنون مبتنی بر علوم رفتاری است که در فرایند تغییر برنامه ریزی شده ‏محیط کاری سازمانی(به منظور افزایش بهبود عملکرد فردی و سازمانی ، از طریق تغییر رفتار اعضای سازمان در شغلشان)، بکار گرفته می ‏شود(پوراس ورابرتسون،۱۹۹۲)

تحول سازمان عبارت است از فرایند برنامه ریزی شده در تغییر فرهنگ یک سازمان از طریق بهره گیری از نظریه، پژوهش و فنون علوم ‏رفتاری(بورک ۱۹۹۴).‏
همانطور که ملاحظه می فرمایید ،تعاریف فوق الذکر دارای موارد مشابهی هستند و همچنین هر کدام بینش ها و اگاهیهای منحصر به ‏فردی ارائه می دهند. همه صاحب نظران توافق دارند که تحول سازمان رشته ای است از علوم رفتاری و کاربردی که برای تغییر برنامه ‏ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرد. همین طور آنها متفق القولند که هدف و محور تغییر ،کل سازمان یا سیستم است. هدف تحول ‏سازمان ،اثربخشی سازمان یا بهسازی فردی است.‏


لینک دانلود:


مقاله ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و کسب وکار‏







ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window